Liitu autoorienteerumise uudiskirjaga ja saa teateid võistlustest ja automatka üritustest.

E-mail:

Registreerumine

E-mail

Palun täida kõik väljad korrektsete andmetega! Mittekorrektsed registreerimised kustutatakse!
Tärniga välju avalikult ei kuvata.

Hitehi Mardisõit

Nr.VõistkondLiikmedSõiduk
1Eksinud
2KuuvarjutusVeiko, Agnes
3Yksk6ikDauno, Krissu jt
4LibekalaTeele, Ermi
5Jõgeva EPTLauri, Martin, Fred
6Tequila Lennuk
7PraaliMarti, Andres
8hiired ja tihased3-4
9Bernard attacks againGert, Sirli, Heldor, Ove
10MetskassidIljar, Johan
11LibekalaTeele, Ermi
12MetsanurmeJaanus, Siim, Marek
13MetsanurmeJaanus, Siim, Marek
14MetsanurmeJaanus, Siim, Marek
15HarjutajadMarek, Katrin
16MetsanurmeJaanus, Siim, Marek
17MulGidEneli, Geido
18TormPriit; Tormi
19TormPriit; Tormi

Hitehi mardisõit

Registreerumine

E-mail

Palun täida kõik väljad korrektsete andmetega! Mittekorrektsed registreerimised kustutatakse!
Tärniga välju avalikult ei kuvata.

Võistlusjuhend

1. Võistlus toimub laupäeval 14. novembril 2020. a. Harjumaa avalikel teedel.

2. Võistluse stardikoht on Kiiul, Arturi Šašlõkibaari juures.

3. Ajakava

- 11.00 Kogunemine, vabade kohtade olemasolul lisaregistreerimine
- 11.40 Eelinfo
- 12.00 Esimese auto start

4. Võistluse korraldab Hiteh Autokeskus, rada: Raul Põdersalu,  tulemused: Argo Vessmann

5. Võistluse kirjeldus

  • Võistluse formaat on kombineeritud autoorienteerumine.
  • Stardijärjekorra määrab korraldaja.
  • Stardiintervall kuni 1 minut, stardiajast käivitub normaal- ja kontrollaeg.
  • 1. Osa – Joonorienteerumine.
  • Kestus ca 30 min
  • Läbisõit 15-20 km.
  • Iga võistkond saab 1min enne starti kaardi.
  • Eesmärk on kogu vahemaa sõita etteantud keskmise kiirusega.
  • Märkida kontrolllehele raja äärde jäävad KP tähised
  • 2. Osa valikorienteerumine.
  • Aeg käivitub kohe peale joonorienteerumise lõppu
  • Iga võistkond saab kaardid KP asukohtadega
  • Rajale on ca 100 kontrollpunkti
  • Võistkonna ülesandeks on kontrollaja jooksul koguda võimalikult palju preemiapunkte.
  • KP-d läbitakse vabalt valitud järjekorras, iga esmakordselt läbitud KP annab ekipaažile preemiapunkte vastavalt paigalduse raskusastmele.
  • Kõik võistluskaardil olevad teed ja rajad ei pruugi olla autoga läbitavad, mõned võivad asuda eramaadel või olla muul moel tõkestatud. Korraldaja ei võta endale kohustust kõiki selliseid kohti kaardil eraldi märgistada.

6. Võistelda on lubatud sõidukiga, mille juhtimiseks on vajalik B-kategooria juhiluba. Võistlussõiduk peab vastama teeliikluses osalevatele sõidukitele kehtestatud nõuetele, võistlejate arv sõidukis on piiratud sõiduki istekohtade arvuga.

7. Soovitav on selga panna sportlik riietus, ning kaasa võtta pliiats, joonlaud joonlaud, GPS seade ja hea tuju..

8. Võistlusel on kasutusel Android või iOS süsteemi põhine tulemuste arvestamine ja kiiruste kontroll. Seega peab igal osaleval ekipaažil olema autos üks nutitelefon, millel on ka gps suutlikkus. Telefon peab olema laetud ja vastu pidama terve võistluse jooksul. Vajadusel peab ekipaaž tagama telefoni laadimise võistluse ajal. Nutitelefon peab asuma kogu võistluse vältel kohas, kus on tagatud GPS ja mobiilse andmeside levi. Seda ei tohi varjata mistahes esemetega ega välja lülitada.

9. Registreeruda saab täites võistluse koduleheküljel oleva ankeedil. Registreerimine on avatud kuni 12. novembrini kaasa arvatud.

10. Starti lubatakse kuni 25 võistkonda

11. Võistlus on osavõtutasuta, korraldamist toetab Hiteh Autokeskus.

12. Sõidukiga võib liikuda ainult teedel ja pinnasteedel. Teest kõrvale jääva KP leidmiseks (heinamaal, metsas, põllul vm, samuti liiklusmärkidega piiratud alal) võib liikuda ainult jalgsi, jättes võistlusauto kohta (sisse lülitatud ohutuledega), kus see on teistele liiklejatele hästi nähtav ja ei sega muud liiklust.

13. Võistlejad on kohustatud kogu võistluse jooksul täitma Liiklusseadust ning muude kehtivate õigusnormide nõudeid, võimalike avariide ja rikkumiste korral kannab
täielikku vastutust võistlusauto juht.

14. Võistlusel tuleb kinni LE-järgsetest kiirust piiravatest märkidest. Iga tuvastatud kiiruseületamine (10 sekundit üle lubatud kiiruse) karistatakse 5 trahvipunktiga. 

15. Tulemuste arvestamine

    Joonorienteeerumine:
  • Iga puuduv KP -3 punkti
  • Iga kiirustatud minut -3 punkti
  • Iga hilinetud minut -1 punkt
    Valikorienteeerumine:
  • KP loetakse läbituks kui võistkonna nutitelefoni rakendusse on sisestatud õige tähis.
  • Valesti märgitud KP = miinuspunktid KP väärtusega
  • Iga läbitud KP eest saab 3, 5 või 7 preemiapunkti vastavalt punkti raskusastmele.
  • Vale parooli korral saab võistkond 3 karistuspunkti
    Ajad ja kiirus
  • Lisaaja esimese 30 minuti kasutamine - 1 ktp iga 3 täisminuti eest.
  • Lisaaja teise 30 minuti kasutamine – 1 ktp iga 2 täisminuti eest.
  • Kontrollaja (normaalaeg+lisaaeg) ületamisel võistkond tulemust kirja ei saa.
  • Iga kiiruseületus, mis kestab kauem kui 10 sekundit, 5 karistuspunkti

16. Lisainfo võistluse kohta info@autoorienteerumine.ee.